tiistai 26. maaliskuuta 2013

Kysymykset!

tässä tulee vastaukset näihin teijän kysymyksiin:)


miksikä haluaisit isona? - mä en tiiä yhtään tiiä
ketä on sun idoli? 
- mulla ei oo idolia :)
kauanko sulla menee arkiaamuisin laittautua?
 - mulla menee ehkä joku puoli tuntia pukea, meikata ja laittaa hiukset
mitä arkkimeikkiisi kuuluu? 
- meikkivoide, puuteri, kajaali yläluomeen, yläripsiin ripsaria ja kulmat :)
juotko tai/ja poltatko? 
- mä juon silloin tällöin ja poltan joskus
mistä ostat yleensä vaatteesi? 
- gina tricot, h&m, vero moda
mikä bloggaamisessa kiehtoo sinua? Kun saa kivoja kommentteja ja saa tulla lisäilrmään kuvia tänne :)

Kämiksi aloitit ylipäätänsä bloggaamisen? - kun kaveritki kirjotteli blogiin
mitä teet yleensä viikonloppusin? 
- oon kavereitten kanssa, poikakaverin kaa tai vaan chillailen kotona
harrastatko mitään, jos niin mitä ja kuinka usein viikossa? 
- mä harrastan tanssia, hip hoppia, lyrical hiphopia ja housee kolme kertaa viikossa :)
paljonko käytät rahaa keskimäärin kuukaudessa? 
- ehkä joku 30e
Minne aijot jatkaa 9lk jälkeen? - lukioon
Missä näät itesi 5 vuoden päästä? 
- no mä oon silloin 20, asun omassa talossa, ehkä oon muuttanu pois vaasasta ja todennäköisesti opiskelen johonki ammattiin :)
kerro 3 postiivista ja 3 negatiivista asiaa itsestäsi? 
- no mä oon ystävällinen, otan uudet tuttavuudet mukaan ja oon positiivinen, negatiivisia varmaan että oon aika ujo joskus, oon laiska, ja mulla on vähä huono itseluottamus :(
Lempinimet? - tere, parsa
Lempiruoka? -tortillat
Missä haluaisit asua? 
- jos tarkoitetaan jotai kaupunkia, niin jossain ulkomailla:)
Mitä odotat eniten? -kesää
3 hyvää ja 3 huonoa puolta itsessäsi? -vastattu
Kuinka pitkä oot? - ehkä 171cm, ellen oo kasvanu
3 tärkeintä asiaa tällä hetkellä? 
- kaverit, poikaystävä & perhe
Toiveammatti? - en tiiä
Mitä toivot tulevaisuudelta? 
- että mulla on hyvä työ, oma perhe ja että oon onnellinen :)
Minkälainen fiilis? - hyvä fiilis
Jos olisi pakko ottaa lävistys, niin mikä se olisi? 
- öäöä no mä en haluu naamaan ainakaan mitään lävistyksiä, mutta napakoru olis iha jees :)
Haluaisitko tatuoinnin? - joku pieni vois olla kiva
Unelmien hiuksesi? - jotkut semmoset hyväkuntoset ja pitkät ja niin en mä tiiä
Kuka on esikuvasi? - ei oo esikuvaa
Oletko sinkku? - en
Oletko ihastunut/rakastunut? - juu rakastunu
Kesä vai talvi?- kesä tietenkin
Viimeisin ihana asia, mikä sinulle on tapahtunut? 
- mulle on tapahtunu paljon ihania asioita nyt, niin en oikeen tiiä:)
Viimeisin pelottava asia, mikä sinulle on tapahtunut? 
- varmaan se, kun ajettiin joosen kaa mun skootterilla ABC:lle joskus yöllä ja oli joku -10 astetta pakkasta ja liukasta, silloin vähä pelotti
Lempibiisi? - mulla ei oo lempibiisii
Juhlitko paljon? - silloin kun on juhlia

Tärkeimmät ihmiset elämässäsi?
 - joose, maiju, ella, lotta, emma, emppu, riina, lilli, nea, julle ja perhe tietenkin:)
Ketkä ovat parhaimmat kaverisi?
 - maiju, ella, emma, emppu, lotta, riina, lilli, nea, julle:)






Vihaatko ketään? -juu
Poltatko tupakkaa? joskus

Palaisitko menneisyyteen vai tulevaisuuteen päin? - tulevaisuuteen varmaan
Mitä suunnitelmia sinulla on hiihtolomaksi? - hiihtoloma meni jo, mutta olin levillä laskettelees perheen ja kavereitten kanssa :)





Kaunein kaverisi? - mun luokkalainen yks sara, mun mielestä se on tosi kaunis ja semmonen hellunen:)
Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? - en
Haluatko naimisiin? - juu
Haluatko saada joskus lapsia? - juu
Mitä teet vapaa-ajalla? 
- oon kavereitten kanssa, tai poikaystävän kaa tai vaa chillailen kotona:)
Miten vietät mieluiten perjantai-iltasi? -^samanlailla

Mikä on sun toinen nimi? - maria miranda
Kuinka monta poikaystävää sul on? 
  mulla on tällä hetkellä vaan yks poikaystävä, mut on ollu yks poikaystävä ennen tätä:)


Ootko neitsyt? -
Jos voittaisit miljoonan lotossa, mitä tekisit ensimmäiseksi? - matkustaisin jonnekki kauas
Kumman valitsisit: Olla meikkaamatta -vai olla harjaamatta hiuksia päivittäin? - varmaan olla meikkaamatta
Parhaat kaverisi? - vastattu
Onko sulla idolia? Kuka? - ei oo
Mihin haluat matkustaa? -
jonnekki New Yorkiin tai Hawajille vois olla kiva :)
Ooks ikinä hipsuttanu sun pimpsukkaa? -
Tuutko kahville ;) - kuka oot?
Monta kertaa oot seurustellu ja kenen kanssa? - oon seurustellu kerran ennen mun joosea, ja se oli valtteri
Mitkä on sun lempi TV sarjat? - salkkarit
Lempiblogit? - ei oo
Ketkä on sun parhaat kaverit? - oon tainnu vastata jo (8
Mitä ajattelet? - tätä postausta
Mitä kello on nyt? - 19.34
Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt? 
- huppari, toppi ja shortsit
Kumpi tuli ensin muna vai kana? - varmaan muna ?
Tykkäätkö asua asuinpaikassasi? - joskus
Jos sinun olisi pakko muuttaa pois, mihinpäin Suomea muuttaisit? - tampereelle
Alkoholi vai tupakka? - alkoholi
Mäkki vai hese? - mäkki
Gina vai hm? - gina
Pidätkö nimestäsi? - en
Onko sinulla pakkomiellettä? - ei oo
Minkälaisista ihmisistä et pidä? 
- semmosista ilkeistä, jotka levittelee asioita mitkä ei oo totta, ajattelee vaan itseään ja on ärsyttäviä
Oletko pitkävihainen? - en
Onko sinulla ketään ihmistä mielessä, kenestä et pidä? - juu
Suututko helposti? - joskus
Oletko hyvä koulussa? - iha keskiverto
Oletko onnellinen tällä hetkellä? - juu
Lempi elokuva? - 
en mä tiiä oikeen, varmaa titanic heh
Mitä odotat? - kesää
Kenen kanssa juttelit viimeksi facessa? - joosen
Minkälainen on aamurutiinisi? 
- arkiaamuisin, herään, puen, meikkaan, laitan hiukset, syön, pesen hampaat ja lähen mut viikoloppuisin vähä erilainen, koska silloin käyn aamulla suihkussa ja oon vähän hitaampi
Mistä pidät eniten ulkonäössäsi? - en osaa vastata näihin
Onko sinulla hyvät välit vanhempiisi?- vois olla paremmat
Oletko hyvä harrastuksessasi? - iha ok
Missä kaupungissa haluaisit asua? - vastattu
Ootko tyytyväinen sun ulkonäköön? - en


Missä paikassa vietät mieluiten aikaa?- kotona, kavereitten luona, pihalla, kaupungis ja niin:)
Oletko helposti mustasukkainen? - juu
Suoristatko hiuksia? - juu
Mitä odotat vuodelta 2013? - 
että saan uusia kavereita, ja kesää, että se on lämmin ja että säästyisin kaikilta pahemmilta ongelmilta
Mikä saa sinut itkemään? 
- kaikki surulliset asiat oikeestaan, itken aika helposti :(
seuraatko lätkää? -
 juu, silloin kun sitä tulee telkusta ja kun suomi pelaa :)
Kaunein julkkis? - en tiiä
Miten elämässäsi menee juuri nyt? - hyvin
Onko asiasi enemmän hyvin vai huonosti? -hyvin
Ketä olet fanittanut lapsesta saakka? - öäöä rihannaa:)
onko sinulla lemmikkiä? Mikä/mitä? - ei oo lemmikkejä
Jos saisit vaihtaa nimesi, mikä se olisi? - en tiiä, varmaa joku erica :)
Oletko hyvä Englanninkielessä? - en oikeestaa
Kenelle pystyt kertomaan kaiken? - maijulle ja jooselle

Luotatko helposti ihmisiin? - en
Missä maissa oot käyny? - ruotsi, viro, englanti, amerikka, espanja, italia, budapest, turkki:)


Mihin haet yhteishaussa? - lukioon ja lähihoitaja puolelle
Mitä asiaa et muuttais ittessäs ja mitä muuttaisit? - en osaa vastata näihin
Mitä sun isä ja äiti on ammatiltaan? - isä on insinöri ja äiti YO-merkonomi
Mitä odotat eniten vuodelta 2013? - vastattu

Mikä sun keskiarvo on? - vissii 7.4, mut korotan sitä vielä!
Mitä oot suunnitellu kesäks 2013? - kavereitten kanssa, festareita ja oon hakenu kesätöihin, mutta luulen kyl etten pääse mihinkään heh
Minkälainen olit 2 vuotta sitten? - öäöä olin 13, no en tiiä olin semmonen perus mitä nyt sen ikäsenä ollaan, en osaa oikee sanoo:)
Lempiravintola? - amarillo
laskettelu suksil vai lumilaudal? - lumilaudal
Mitä rakastat ja mitä pelkäät? rakastan mun poikaystävää, kavereita, perhettä & sukulaisia, enkä oikeen tiiä mitä pelkään
Mitä arvostat ihmisissä? - sitä että ne osaa olla ystävällisiä, mukavia kaikille, pitää salaisuudet, iloisia ja sellasia:)
Hommaatko kevaria? - en hommaa
Kuinka usein imuroit? - ehkä kerran viikossa imuroin oman huoneen:p


Kiitos kaikille kysyjille! pahoittelen kun en saanut tehtyy onnistunutta videopostausta :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti