keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

hei Scully

ihan ekaks mä pahottelen tätä ylkkä pitkää postaustaukoa taas, yritän oikeesti parantaa, mut silti se menee aina siihen, kun ei oo kuvia niin ei jaksa tulla kirjottelemaankaan ja sitten se postailu jää siihe kerran viikossa kirjotteluun.

mulla oli tiistaina hammaslääkäri jossa sit paikattiin mun yksi reikä, olin varautunu johonkin iha kauheeseen, mutta ei se ollutkaan niin paha :) tänään sit olin uudestaan hammaslääkärissä ja ne paikkasi ton yhden hampaan, kun siitä lähti pala pois joskus kesällä, nyt hampaat taas hyvässä kunnossa ja mulla on kuulemma harvinaisen valkoset hampaat hih:)


tein myös tänään ton yhteishaun, ekaks pistin lukion ja tokaks amiksen lähihoitaja puolen. tää viikko on sit muuten menny oikeestaan kokeisiin lukemisessa. tiistaina oli fysiikan koe, huomenna enkun ja perjantaina bilsan. ei oo mulle oikee oo tarkotettu tätä lukemista, koska siitä ei vaan tuu mitään, koska keksin koko ajan jotain muuta tekemistä... oon vaa miettiny miten tuun pärjäämään lukiossa..




värjäsin kans hiukset tossa öäöä sunnuntaina, ja niistä tuli iha yliyliyli tummat, melkeen mustat ja on ollu yli vaikee olla, en pystyny pitään hiuksia auki, koska näytin iha gootilta tai jotai :) oon vaan yrittäny pestä näitä tiuhaan tahtiin, enkä ainakaan käytä värjätyille hiuksille tarkoitettua shamppoota.


tänään oltiin ellan, maijun, nean, lillin ja lotan kanssa kattoos leffas pitch perfect oli ihan hyvä.
viikonlopuks ei oo oikeen mitään suunnitelmia vielä muutakun, että perjantaina mennään vissiin joosen kanssa  isokyröön, sen äidin luo käymäs. lauantai on vielä vähän auki.
ja siitä kysymyspostauksesta, etten ehdi kuvaamaan sitä vielä tällä viikolla, koska kokeet, enkä mä viikoloppuna halua sitä tehdä, niin ensi viikolla sitten kuvaan sen ja jos hyvin menee niin saan lisättyy sen tänne:)

2 kommenttia:

  1. Ihana toi sun seinä tai taulu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ite oon vähä kyllästyny jo mut seinähän se on :)

      Poista