torstai 11. huhtikuuta 2013

this love is too strong to let go


oikeesti lupaan oon huonoin bloggaaja ikinä. ekaks en kirjottele melkeen kahteen viikkoon ja sit tuun kuvilla jotka on otettu vessasta itestäni jotai tämmösii peilikuvii. toivottavasti mulla olis ees joku vielä kuka lukis mun höpötyksii, etten yksin täällä kirjottelis. mä oikeesti yritän nyt parantaa, mut ei vaan oo ollu aikaa, kun toi koulu käy päälle ja kaikki muukin. oon miettiny mitä tekisin tän blogin kanssa, koska ei vaan tuu kirjoteltua tänne, mutta en haluisi poistaakkaan tätä yhyyy :((


nojoo kumminkin, tässä tän melkeen kahden viikon aikana ei oo oikeestaan tapahtunut melkeen mitään. kouluun vaan oon yrittäny ihan ylkkä paljo panostaa, ja kokeisiin lukenut enemmän kun koskaan. 
on ollu kans tunteita laidasta laitaan, mutta nyt oon oikeestaan aika ilonen :)
tää kevät ja nää hienot säät piristää kummasti!
lisäsin muuten kans tonne oikeeseen reunaan mun weheartitin, että voitte mua sitten sielläkin seurailla jos kiinnostaa :)
instagram myös on, vaikka sinne en pääse kovin usein päivittelemään, koska lumia.. mutta toisten kännyköillä joskus tulee jotain laitettuu, käyttäjä sielä on: teresaihamaki


hyvää kevättä kaikille teille ihanille! niija p.s saa laittaa postausehdotuksii jos tulee mieleen jotain :) huihui

3 kommenttia:

  1. Monet bloggaajat postaa harvemmin ja niiden blogit ovat silti tosi hyviä! Esimerkiksi sun blogi on tosi hyvä (:

    VastaaPoista
  2. videopostausta ? :)
    lempi vaateet?
    kuvapostaus?
    normaali meikkis
    laukun sisältö
    huone tour

    VastaaPoista