torstai 25. huhtikuuta 2013

Nää on vaa oloja, antakaa mun mennä

En oo taaskaan kirjotellut.. Mutta kerron nyt jotai kohokohtia mitä on nyt ollu tän tauon aikana. 
Viime viikon perjantaina olin lotan, emma, riinan ja emma-julian kanssa Amarillossa syömässä, oli tosi hauskaa vihdoinki rupatella oikee kunnolla kaikesta!
Lauantai meniki sit joosen kaa ja illemmalla muiden kavereitten kanssa oltiin leffassa kattomassa Scary Movie 5. Mun mielestä se ei nyt ollut mitenkään niin hirveen hyvä. 

Maanantain ja tiistain olin kipeenä kotona, ja tänään sain ihania uutisia koulussa, nimittäin oon saanut kesätöitä Piki Pruukista ajalle 3.6-28.6.2013!! Oon niin onnellinen siitä!
 Muuten tää päivä ei mennyt mitenkään erikoisen hyvin, koska mä ahkera koululainen menin jo kaksi tuntia liian aikasin kouluun.. Tulin kumminki takasin kotiin sit nukkumaan. Nenäkin on ollut koko päivän niin tukossa, että en saa hengitettyä kunnolla ja muutenki iha kauhee flunssa :( yhyy

Ei mulla oikee muuta oo kerrottavaa, muutakun että ei oo mitään kuvia niin ajattelin lisätä weheartitista jotain. Kauhee ikävä kesää tulis jo, vielä 36 päivää..





Nyt meen nukkumaan, hyvää yötä kaikille!

2 kommenttia:

  1. mitä teet sielä pikipruukilla ja miten pääsit sinne ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä lähetin sinne hakemuksen ja cv:n ja vielä myöhemmin soitin sinne kun ei ollut kuulunu mitää ilmotusta :) ja ne on jotai ulkotöitä, niinku puutarhatöitä, kivilaattojen rakennusta ja maalaamista :P ei nyt mitään unelmatyötä varmaan, mutta pääasia on että sain töitä!

      Poista