sunnuntai 20. tammikuuta 2013

oh darling you`re such a whore



ensinäki pahoittelen tätä kivan pitkää postaustaukoa, mut oon ollu vähä laiska (mikä ei oo mikää ihme) ja en oo jaksanu kuvailla mitään tai muutenkaa jaksanu tulla tänne mitää kirjottelee. eikä tästäkää postauksesta tuu mikää kummonen. en oikee tiiä mitä tekisin tälle blogille, pitäisinkö tätä vielä vai poistaisinko? kun ei oikeen oo innostusta pitää tätä, mut on tänne kumminki aina kiva tulla kirjottelee jotai, mitä mieltä te ootte?:)


ja jos totta puhutaan nii ei mulla oo nytkään mitää asiaa. 
mitä tässä kahen viikon aikana on kerinny tapahtua, tanssit on alkanut, oltiin keskiviikkona tutustumassa tekniikka amikses, rentoi viikonloppui ja kouluu mikä on iha pepusta eikä yhtää jaksais. olis vaan jo hiihtoloma ja sit joskus se kesälomaki :p


viime yönä ei tullu hirveesti oikee nukuttua ja teksti tökkii, koska väsyttää ihan liikaa ja tää oli niin turha postauski, niin mä meen tästä jatkamaan vampyyrin päiväkirjoja katsomista, oon vaa jääny niihin iha koukkuun ja sit jossai vaiheessa hiippailen nukkumaan.
 öitä kaikki ihanat!

5 kommenttia:

  1. Pidä, tätä blogii on kiva lukee! Tuu vaik kirjottelemaan aina, kun on jotain matskuu:)

    VastaaPoista
  2. älä poista!!! :> tykkään lukee tätä vaikket usein postaakkaan

    VastaaPoista
  3. Jee kiva et tykkäätte lukee! :) kai mä sitten vielä pidän tätä :)

    VastaaPoista