torstai 3. tammikuuta 2013

i´m not sad anymore, i`m just tired of this place

varotan tulee vähä angsti teksii

nyt ku oon tässä taas ollu kipeenä kotona angiinassa nii oon miettiny mun elämää, millasta se oli ennen ja millasta se on nykyään. vielä 2012 keväällä ja ennen sitä mulla oli tosi kivaa aina, mul oli joka päivä tekemistä, tapasin uusii ihmisii, tein erilaisia asioita, vietin paljo aikaa kavereitten kaa. varmaa se luisteluki oli yks asia mikä rytmitti mun elämää, kun oli harkkoja 6 kertaa viikossa, nii käytin mun ajan hyödyllisesti. mulle vaan on tullu yli kova ikävä kaikkia niitä kavereita siellä jäähallilla, naurettiin aina, katteltii lätkäjätkii, biletettiin kopissa, ja kaikkee kivaa:(
mul on yli ikävä niitä aikoja ku kaikki sujui hyvin, koulussaki sujui hyvin, ja olin yli ilonen ja positiivinen ja kavereitten kaa tehtii aina kaikkee hauskaa.

nykyään mun kaikki päivät on samallaisia, eikä tapahdu mitää erikoista. tuun kotiin koulusta istun koneelle, enkä liiku mihinkää, oon oikeestaa ollu melkee koko syksyn vaa kotona. oon huomannu et mul on tullu yli masentunu olo ja mikää kiva mikä ennen huvitti ei tunnu enää kivalta. oon vaa suoraan sanottuna kyllästynyt mun elämään.

nyt oon kumminki päättäny et ku tästä paranen nii aijoin ihan tosissani muuttaa mun tapoja näin uudenvuoden kunniaks. pidän itteni terveenä, elän terveellisemmin ja jätän kaiken epäterveellisen vähemmälle, nukun enemmän ja rupeen panostaa koulussa. teen enemmän semmosta mikä tekee mut onnelliseks ja keksimään enemmän tekemistä mulle. rupeen urheilee enemmän, ja näkemään enemmän mun kavereita, niin ettei tulis hirveesti enää semmosia tylsiä päiviä, niinku tässä koko syksyn on ollut. :)

anteeks nyt ku tuli näin paljo tekstiä ja nii, mut joskus pitää tämmösestäki puhua. älkää vihatko, ootte ihania:)



12 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Toivottavasti sun elämä on taas pian tekemistä täynnä! :)

    VastaaPoista
  2. "Live the life you want to remember" Sun blogin nimi sopii tähä tekstii hyvin:)

    Tee kysymyspostaaus?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha niinpä sopiiki! Ja joo kyl mä ehkä teenki jossai vaiheessa (=

      Poista
  3. samat fiilikset..:( t.lobee

    VastaaPoista
  4. kyllä teresa me keksitään jotai:) ei ehkä ny oo oikee mitää tekemistä mut se on normaalia. On talvi. eioo mitää tekemistä eikä sinne nummellekkaa jaksa enää mennä :( oon miettiny tätä iha samaaa koko aja mä kyllä oon ulkona mut en kyl tee mitää järkevää koskaa:D (enkyl koskaa oo tehnykkää)mut sitku tulee kevät mä lupaan sulle me keksitää kaikkee nii kivaa ja sitte ku maijuki täyttää 18 nii sitte vasta se elämä alkaa :) rakastansua parsa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaw ihana ella :) juu tää on varmaa vaa tätä talvimasennusta ku on koko aja nii pimeetä ja kylmä ja äääh :( nii mäki rakastansua ellu<3 ellu tellu mallu hih

      Poista
  5. Haastoin sut mun blogissa:)

    http://dreambecause.blogspot.fi/2013/01/haaste-2.html

    VastaaPoista
  6. tuu hallille käymääää!!
    <3 sanna

    VastaaPoista