torstai 2. toukokuuta 2013

Ennen syötiin lettuja, nyt lasketaan kaloreita


Taas on mennyt viikko siitä kun kirjoitin, hups..
Sen aikana on oikeestaan kerinnyt tapahtuu aika paljon kaikkea. Mutta kaiken kohokohta oli kyllä vappu!
Mulla oli tosi kivaa, vaikka oikeestaan koko ajan oli jotain draamaa mulla jossain, jonku kanssa. 
Mun vappu meni hoviskalla, kaikki nuoret kokoontuu sinne ja siellä näkee sitten tuttuja, vähemmän tuttuja ja enemmän, ja saa tutustua uusiin ihmisiin! Nytkin tutustuin moniin ihaniin uusiin ihmisiin :)
Sitä vaan en ymmärrä miten jotkut ihmiset tulee haukkumaan, vaikka ei edes tunne, eikä olla ikinä edes juteltu. Kannattaa tutustua ja miettiä kymmenen kertaa, ennen kuin tekee ja sanoo mitään. 

Mietin, että voisin tehdä seuraavaks jonku erikoispostauksen. Mulle on ehdoteltu niitä aika kivasti ja saa laittaa lisää! Nyt pitäs vielä jaksaa lukea matikkaa ja saksaa, koska huomenna kokeet molemmista, enkä oo yhtään jaksanut vaivautua, ja tuskin jaksan myöhemminkään... oivoi pitäs kyllä jaksaa vielä 30 päivää, mutta ei vaan huvittais yhtään enää :(

Ja koska mulla on ihan yli tylsää niin napsailin cameroidilla vähän kuvia, ja koska oon niin tosi hauska niin lisään ne tänne, niiin saatte ihailla!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti