sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Keep calm and wait for christmas








tänää leivottii vähä pipareita äiskän kaa ja tuli oikee joulufiilis! ulkona on tollee kivasti lunta (vaikka nyt siel on melkee pia jo liikaa) ja muutenki eihä jouluun oo enää ku jotai 16 päivää! ahh ja samalla on sit joululoma jota oon kauan odottanu, toi koulu ei vaa huvita nyt yhtään enää, ku muutenki on kokeista tullu vaa kutosia ja ehkä pari seiskaa ja sinne lukioon kumminki ysin jälkee yritän päästä...
muutenki ollaan mietitty miks oon koko aja näi väsyny, mun luokanohjaajaki on siitä huomauttanu mulle. en tiiä johtuuks se tosta ku on ulkona noi pimeetä, vai johtuuks se jostai ihan muusta.

nojoo en nyt jaksa enempää mitää selitellä, niija niitä postausehdotuksii saa laittaa! tänne olis kiva tehä välil jotai muuta ku vaa näitä mun tylsii selittelyitä :b

4 kommenttia:

  1. Onks sul jotain lilaa värii hiuksis tai näyttää tossa yhessä kuvassa?:)Ihana tukka

    Ja tee kysymyspostaus! Et sulta saa kysyy ja vastaa kirjallisesti tai videol?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eei, muokkasin vaa värejä vähä sinisemmäks nii se ehkä pikkasen näyttää siltä, ja kiitos! :)
      vois kyl tehä jossai vaihees, jos tulis tarpeeks kysymyksii:)

      Poista
    2. okei:) Joo monet infoo siit postauksest eriksee:)

      Poista