sunnuntai 25. marraskuuta 2012

tällästä

tulin vaa nopeeta ilmottaa, että mun blogista on loppunu kuvatila, että voi taas mennä jonki aikaa ennenkä tulee uutta postausta. oon jo kauan yrittäny tätä korjata ku olis kerranki ollu tänne oikeeta asiaa mitä kirjottaa, mutta ei sitten tietenkää oo ollu sitä kuvatilaa.
onks teillä jotai ideoita miten tän ongelman sais helposti korjattuu, ku oon yrittäny pienentää noita kuvien kokoja, mutta piknik ei suostu toimimaan ja kuvien poistaminenki tuntuu aika turhalta ku pitäis nii paljo kuvii poistaa. apu olis iha jeeeees! :)

7 kommenttia:

  1. Joo mulla tuli toi sama kans...mut vissiin ne pitää vaan ladata eka picasa valokuva albumiin ja sitte sitä kautta :ss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nii mä oon tehnykki mut ku sielä picasa verkkoalbumissa ei oo tilaa nii sit tänne blogiinkaa en oo pysty laittaa kuvii :(

      Poista
    2. Miitää? :o
      no sit en osaa auttaa ooks laittanu viestii ylläpitoon tms..?

      Poista
    3. en oo lähettäny, pitäis varmaa!

      Poista
  2. Mulla sama ongelma. Itellä on omassa facebookissa kansio, joka näkyy vaa itselleni. Lisään ensin sinne facebook kansiion ne kuvat, jotka haluan postaukseen. Bloggerissa kun painaa sitä "lisää kuva" niin siellä on joku kohta, että "lisää url osote" tai "netistä" tai jotain, enmuista. Facebookista nappaan kuvan ja painan oikean puolimmaista hiirtä ja "kopioi kuvan url-osoite" ja liitän sen siihen bloggerin kohtaan, missä sitä url-osoitetta kysytään. Tee niin, ei mee kauaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiva, vois ainaki nyt alussa tehä nii, kiitos! :)

      Poista
    2. Joo tee:) Se on tosi helppoo!

      Poista