torstai 16. helmikuuta 2012

Mä :)

Moi kaikki :)
 Alotin tän blogin kirjottamisen vasta tänää vaikka mun on pitäny alottaa jo kauan sitte mut ei oo oikee onnistunu:D Mä kerron nyt vähä ittestäni eka ja nii.
Nii eli oon Teresa ja asun Vaasassa. Mä harrastan luistelua ja oon Merenkurkun koulussa kasilla ja 14 vuotta :) Mun parhaat kaverit on Lotta, Riina, Emma, Maiju ja Ella tai ne on semmosii kenet oon tuntenu kauite ja nii mut sit on tosi paljo muitaki parhaita kavereita mut en täs jaksa kaikkia luetella:D
No kerron täällä blogis nyt sit enimmäkseen mun päivistä et perus tällänen blogi:D
Nojoo en nyt enää viitti selitellä enempää mut pistän tähä loppuu viel tällasen kuvan musta :)





5 kommenttia:

  1. Onneks alotit tän blogin! täst on ollu mulle niin paljo apua!! pelastit mut itsarilta ja oot mulle maailman tärkein sun postaukset on aina niin ihania ja tsemppaavia <3333 love you forever teresah!!!

    VastaaPoista